суботу, 30 листопада 2013 р.

Ще порція новорічного

Всім суботній привіт))
Вложила синочка спати - а сама забігла показати, що встигла нароботи - робити по завданнях ДК встигаю, а от публікувати...ех, наздоганяєм)))
Спочатку покажу ще 4 коробочки для адвент календаря - вже всі готові, ура!!!для СП в нашій Території талантів
Цього разу обов'язковим елементом є різдвяний віночок.В мене їх 2 - саморобний і вирізаний з скрап паперу BoBunny
 Трішки деталей


А ще сьогодні також стартував 4 етап новорічного марафону "Стежками Діда Мороза"Зупинка Росія в АртКлубі - необхідно використати лист чи конверт.
Я зробила ось такий конверт з листом для Святого Миколая - ми вже сьогодні його заповнили



З даним конвертом прийму участь у:
1. Задание-рецепт"Ягоды/фрукты+красный цвет+марля/бинт" от Волга-скрап до 08/12

2. Задание "Письмо Деду Морозу" от Paper Ladybirds

Мій Назарчик захотів санки з рулем і робота.А ваша дітвора вже свої побажання озвучила?


6 коментарів:

  1. Класні такі роботи, такі святкові. Супер.
    Ми ще не замовляємо і нам від цього легше )))) . А бажання хай здійснюється!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Стільки краси! А конвертик просто суперовий! Я б сама не проти такого заповнити!

    ВідповістиВидалити
  3. дуже гарний лист вийшов!!! мені дуже подобаються всі ці прикраси із шишочок! дякуємо від Paper Ladybirds!

    ВідповістиВидалити
  4. Лида, красивый конверт!!!
    Спасибо от Волга-скрап

    ВідповістиВидалити
  5. Какой классный конверт! Спасибо, что творите вместе с Paper Ladybirds!

    ВідповістиВидалити