вівторок, 5 листопада 2013 р.

Конвертик

Привіт!
Дівчатка, сьогодні швиденько - малюк мій захворів...так затянуло..ледве говорить, це ж треба я лише тиждень на роботу відходила...
Сьогодні покажу конвертик, який робила по завданню "Фетр", що вийшло у нас АртКлубі
В мене вийшов конвертик з фетровими сердечками - все що нарила зі своїх запасів)))




Перевернула скетч №13 блогу Улыбаемся и скрапим до 10/11
Додаю до задания "Денежный конверт" блогу Scrapushka
папульки!!!Бережіться!!!Здоров'я всім вам!

8 коментарів:

  1. Дуже гарний і ніжний конвертик!!!!
    Одужуйте скоріше!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Такий гарний! Мої улюблені кольори ))
    Я планую взяти участь у цьому завданні. Щеб часу знайти )))

    ВідповістиВидалити
  3. Класнючі конверти!
    Такий гарний і велекий метелик, а от рожева особливо сподобалась ))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка!
    Наталя, це один конверт)))
    ой, а з часом тепер дійсно скрутно...як на роботі...

    ВідповістиВидалити
  5. Красива робота, приваблює своєю обємністю!
    Нехай малеча швидше одужує!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже ніжно... така романтика...
    Хай маленький швидше видужує!

    ВідповістиВидалити
  7. Красивый!
    Спасибо,что приняли участие в задании нашего блога!
    С ув. Вика(СкрапушкаРу)

    ВідповістиВидалити